Przejdź do treści

POWER COMMANDER

Polecamy montaż modułu Power Commander V który nie wymaga demontażu oryginalnego modułu i żadnych innych podzespołów, gwarantuje w każdej chwili powrót do „oryginału”. Przyrost mocy i momentu do 18%.

 

Opis Power Commander V:

Power Commander V jest kompatybilny z wszystkimi modelami motocykli i quadów od 2009 roku (poprzednie moduły PC obsługują starsze roczniki).

 

Podstawowe informacje o Power Commander V:

– jest o połowę mniejszy od Power Commandera III USB.

– zasilanie z portu USB nie wymaga podłączania baterii 9V w celu zaprogramowania.

– możliwość podłączenia przycisku do zmiany map wtryskowych.

– wejście skrzyni biegów (pozwala na dostosowanie map w zależności od wybranego biegu i prędkości).

– wejście analogowe (pozwala użytkownikowi zainstalować dowolny 0-5 V czujnik i tworzyć własne tabele z danymi wejściowymi takimi jak ilość podawanego paliwa czy temperatury silnika, oleju).

– dzięki wejściu położenia skrzyni biegów możliwe jest ustawienie indywidualnej mapy dla każdego z cylindrów i dla każdego biegu (np.: w 4- cylindrowym motocyklu z 6-biegową skrzynią biegów może być nawet do 24 oddzielnych tabel paliwowych).

– Power Commander V posiada możliwość zmiany zakresu ilości podawanego paliwa w zakresie -100 / +250%. To pozwala na dokładniejsze ustawienia w 8-wtryskowych silnikach sportowych motocykli.

– 10 pozycji ustawienia przepustnicy.

– rozszerza zakres ustawień przyspieszenia pompy wtryskowej (wrażliwość na dodawanie gazu).

– sterowanie pracą QUICK SHIFTER

 

Polecamy także korzystanie z modułu AUTO TUNE.

Moduł Auto Tune monitoruje skład mieszanki paliwowej poprzez szerokopasmową sondę lambda, następnie wysyła te informacje do Power Commandera V który automatycznie ją koryguje.

 

Nawet najlepsza mapa wtryskowa nie obędzie się bez dobrze dobranej mieszanki paliwowo-powietrznej, to właśnie zapewnia moduł Auto Tune.

 

Osoba która zdecyduje się na montaż i zaprogramowanie urządzenia w naszej firmie ma pewność że dobrane parametry będą najbardziej optymalne dla jednostki napędowej, co potwierdza wydruki z hamowni motocyklowej.

 

Z wydruku można odczytać nie tylko % przyrost mocy i momentu obrotowego ale również liniowość jego wzrastania która przy oryginalnych mapach wtrysku nie zawsze jest taka idealna (np. tzw. słaby dół).

 

Klienci szczególnie wymagający mogą zażyczyć sobie ustawienie parametrów „osobistych” takich jak: tzw. szybki start (np. na pierwszych 200 metrach silnik osiąga maximum swoich możliwości (efekt nitro NOS)) , lub instalacje 2 map które możemy zmieniać w dowolnym momencie (np. jedna „silna”, druga na deszcz), lub instalacja quick shiftera, która pozwala na zmianę biegów bez użycia sprzęgła i ujmowania gazu = dużo lepsze czasy przyspieszeń lub wyścigów na 1/4 mili.

 

Posiadamy na własność urządzenie do auto programowania (Auto Tune) które gwarantuje utrzymanie żądanego AFR w całym zakresie obrotów , tym samym uzyskanie idealnych parametrów dobranych INDYWIDUALNIE do każdego silnika, z uwzględnieniem stanu technicznego(przebieg), osprzętu(wydech, filtry), konkretnego silnika.

 

Koszt urządzenia to ok. 1350-1499 zł (posiadamy używane urządzenia w cenie 800zł)

Koszt hamowni to 50zł netto / 1 pomiar

Montaż PC – cena indywidualna – ok. 50-250zł

Mapa indywidualna – cena do uzgodnienia

Mapa auto tune – 450zł. (*jeśli pojazd ma gniazdo sondy)