Przejdź do treści

Na co nam pozwala modyfikacja parametrów ECU (remapping)

Właściwa mapa zapłonu/paliwa, poza odczuwalnymi przyrostami parametrów często powoduje zmniejszenie zużycia paliwa przy zachowaniu stylu jazdy z przed modyfikacji.

Najnowszy remapping ECU pozwala dodatkowo na:

Zmianę dawek paliwa

Zmianę kątów zapłonu

Zmianę dawki rozruchowej (ssanie)

Zmianę charakterystyki kanałów ssących o zmiennej długości

Zmianę momentu włączenia wentylatorów chłodzenia silnika

Zmianę wrażliwości manetki gazu

Zmianę limiterów

Zmniejszenie efektu hamowania silnikiem

Dezaktywację sond lambda

Dezaktywację zaworów spalin (exup)

Usunięcie blokad prędkości maksymalnej

Usunięcie blokad na pierwszych biegach

Odblokowanie mocy wersji kastrowanych (np. rynek francuski)

Podniesienie maksymalnej prędkości obrotowej silnika (np. + 500, 1000 obr/min)

Podniesienie ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej

Wyłączenie imobilizera

 

 

…i bardzo , bardzo wiele innych parametrów

 

Ceny:

Modyfikacja Texa – 350 zł (tylko Suzuki, Kawasaki)

Modyfikacja Rexxer – 850 zł (motocykle europejskie)

Modyfikacja Rexxer – mapa indywidualna – 330-400 EURO(motocykle europejskie)

Remapping (motocykle japońskie) – od 600 do 2400zł

O szczegółowy cennik proszę pytać droga mailową podając markę , model, pojemność, rok prod. I zakres modyfikacji motocykla.

(cena nie obejmuje pomiaru mocy (hamownia) , ceny euro netto)