Właściwa mapa zapłonu/paliwa, poza odczuwalnymi przyrostami parametrów często powoduje zmniejszenie zużycia paliwa przy zachowaniu stylu jazdy z przed modyfikacji.
Najnowszy remapping ECU pozwala dodatkowo na:
Zmianę dawek paliwa
Zmianę kątów zapłonu
Zmianę dawki rozruchowej (ssanie)
Zmianę charakterystyki kanałów ssących o zmiennej długości
Zmianę momentu włączenia wentylatorów chłodzenia silnika
Zmianę wrażliwości manetki gazu
Zmianę limiterów
Zmniejszenie efektu hamowania silnikiem
Dezaktywację sond lambda
Dezaktywację zaworów spalin (exup)
Usunięcie blokad prędkości maksymalnej
Usunięcie blokad na pierwszych biegach
Odblokowanie mocy wersji kastrowanych (np. rynek francuski)
Podniesienie maksymalnej prędkości obrotowej silnika (np. + 500, 1000 obr/min)
Podniesienie ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej
Wyłączenie imobilizera
…i bardzo , bardzo wiele innych parametrów
Ceny:
Modyfikacja Texa – 350 zł (tylko Suzuki, Kawasaki)
Modyfikacja Rexxer – 850 zł (motocykle europejskie)
Modyfikacja Rexxer – mapa indywidualna – 330-400 EURO(motocykle europejskie)
Remapping (motocykle japońskie) – od 600 do 2400zł
O szczegółowy cennik proszę pytać droga mailową podając markę , model, pojemność, rok prod. I zakres modyfikacji motocykla.
(cena nie obejmuje pomiaru mocy (hamownia) , ceny euro netto)